הצהרת נגישות של מדי-כל שירותי סיעוד ושיקום בע״מ
מעודכן ליום 7 מרץ 2024
אנחנו במדי-כל שירותי סיעוד ושיקום בע״מ מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים להשתמש וליהנות ממגוון השירותים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו.
כרבע מהאוכלוסייה בישראל נתקלת בקשיי נגישות לאינטרנט: לקויי ראייה, לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, בני הגיל השלישי ועוד.
על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם ביצענו את ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט שלנו, והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 (סימן ג': שירותי האינטרנט),
האתר מותאם לדרישות הנגישות תקן 5568 ברמה AA על פי הנחיות WCAG 2.1
הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס ואקספלורר.
השקענו משאבים בכדי להבטיח שהאתר שלנו יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש את הזכות לחיות בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות.
אנו מעמידים לרשותכם רכיב נגישות מתקדם של חברת One Click Accessibility הנגשת אתרים, המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר לשפר את תאימותו להנחיות הנגשת תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).
ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של One Click Accessibility על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות שמופיע בצד הדף. תפריט הנגישות והטכנולוגיה שמופעלת על האתר מאפשרים אופציות רבות כגון:
התאמת האתר למשתמשי קורא מסך, אפשרות לניווט באמצעות מקלדת, הגדלת פונטים, עצירת הבהובים, ניגודיות, הדגשת קישורים, שינוי פונט, ועוד אפשרויות רבות, תוסף נגישות תומך בתוכנות קורא מסך: JAWS, NVDA ועוד.
אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה ובכלל זה אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו.
אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכז תחום הנגישות בחברה:
רכז תחום הנגישות: גליה דרדיק
דוא"ל: info@medi-col.co.il
טלפון: 09-7659002
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שאפשר:
- תיאור הבעיה
- מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
- באיזה דף גלשתם?
- סוג וגרסה של הדפדפן
- מערכת הפעלה
- סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)
הסדרי נגישות בארגון:
- הסדרי הנגישות הפיזית, כמו חניות נכים, דרכי גישה, שירותי נכים, עמדה נגישה.
- מוקד טלפוני נגיש.
- דרכי יצירת קשר וחלופות כמו SMS או דוא"ל לטובת אנשים לקויי שמיעה וחירשים.